Український фармбізнес незламний!

Не дивлячись на війну ми навчилися жити і працювати в нових реаліях.
Інакше мислимо, по-іншому розподіляємо час, пристосовуємось до відсутності світла та інтернету.
Тривоги, підвали, переміщення... ми змінюємось, і разом з нами змінюється наш маркетинг.
Але ми продовжуємо працювати та приносити користь суспільству та країні.

Ситуація, що склалася в країні та на ринку кидає виклик класичній моделі роботи продакт-менеджера фармацевтичної компанії через сучасні умови:

  1. Дефіцит бюджету та необхідність точних маркетингових пострілів з високим маркетинговим ROI
  2. Невизначеність управління ризиками змушує впроваджувати гнучкі стратегії щодо їхньої диверсифікації
  3. Переорієнтація потреб споживача диктує необхідність якомога ретельнішого відбору брендів для активної промоції
  4. Відновлення медійної активності компаній спонукає до пошуку нових способів пробитися крізь інформаційні фільтри цільових аудиторій
  5. Зміни в логістиці та консолідація аптечного роздрібу створюють нові правила роботи в каналах розподілу

Наша компанія взяла участь у практичній конференції для продакт-менеджерів фармацевтичних компаній, яка відбулася 24 березня 2023 року.

На конференції ми обмінювалися досвідом, розглядали кейси наших колег і розбирали, яким чином вони справляються з поставленими завданнями та отримали масу інсайтів.

Наш представник керуючий маркетингом Андрій Черній, був спікером на цьому заході і у своєму виступі поділився досвідом, яким чином ми справляємося з поставленими завданнями, які інструменти ми використовуємо для зростання нашої компанії.

   

Наприклад до війни оборот нашої компанії становив 6 млн. ми зупинилися на кілька місяців, але після того як відновили роботу ми не тільки вийшли на довоєнні обороти а і збільшили продажі компанії до 11 млн на місяць. 

Спробували знайти відповіді на ці та інші важливі запитання, а також обговорили зміни в продуктових портфелях, ціноутворенні, каналах продажу, комунікації з клієнтами та інших складових фармацевтичного маркетингу.

Відсканувавши qr-код, Ви зможете подивитися відео з конференції.