Український фармбізнес незламний!
Не дивлячись на війну ми навчилися жити і працювати в нових реаліях.
Інакше мислимо, по-іншому розподіляємо час, пристосовуємось до відсутності світла та інтернету.
Тривоги, підвали, переміщення... ми змінюємось, і разом з нами змінюється наш маркетинг.
Але ми продовжуємо працювати та приносити користь суспільству та країні.
Ситуація, що склалася в країні та на ринку кидає виклик класичній моделі роботи продакт-менеджера фармацевтичної компанії через сучасні умови:
- Дефіцит бюджету та необхідність точних маркетингових пострілів з високим маркетинговим ROI
- Невизначеність управління ризиками змушує впроваджувати гнучкі стратегії щодо їхньої диверсифікації
- Переорієнтація потреб споживача диктує необхідність якомога ретельнішого відбору брендів для активної промоції
- Відновлення медійної активності компаній спонукає до пошуку нових способів пробитися крізь інформаційні фільтри цільових аудиторій
- Зміни в логістиці та консолідація аптечного роздрібу створюють нові правила роботи в каналах розподілу
Наша компанія взяла участь у практичній конференції для продакт-менеджерів фармацевтичних компаній, яка відбулася 24 березня 2023 року.
На конференції ми обмінювалися досвідом, розглядали кейси наших колег і розбирали, яким чином вони справляються з поставленими завданнями та отримали масу інсайтів.
Наш представник керуючий маркетингом Андрій Черній, був спікером на цьому заході і у своєму виступі поділився досвідом, яким чином ми справляємося з поставленими завданнями, які інструменти ми використовуємо для зростання нашої компанії.
Наприклад до війни оборот нашої компанії становив 6 млн. ми зупинилися на кілька місяців, але після того як відновили роботу ми не тільки вийшли на довоєнні обороти а і збільшили продажі компанії до 11 млн на місяць.
Спробували знайти відповіді на ці та інші важливі запитання, а також обговорили зміни в продуктових портфелях, ціноутворенні, каналах продажу, комунікації з клієнтами та інших складових фармацевтичного маркетингу.
Відсканувавши qr-код, Ви зможете подивитися відео з конференції.